fredag 1 juli 2011

Pyssel pyssel pysssel

Vilken underbar pysseldag igår , jag var på södra Öland hos Louise och pysslade hela dagen , Tack för allt Louise, helmysigt, tack till Eva också och barnen.......................................

Här kommer lite som jag gjorde igår

Dessa askar lärde mig Eva att vika , passade mig enkla , roliga att vika ........ ........

Här kommer ett bröllopskort också , pion papprerna säger jag bara helt ljuvliga ........

Tack än en gång Louise för allt ...................

Idag väntar ny äventyr , Maria på Droppen och Sandra på Pysselgalen öppnar sin butik i stan ,
dit skall jag, måste se hur fint dom fått det, sen hittar man nog nått man måste ha eller vad tror ni ??????

PS Nu funkar mailen igen

Ha en skön fredag

//anneli

4 kommentarer:

  1. Vilka kul askar du vikt... och ett jättefint bröllopskort!! Ska bli så kul med Sandras nya butik idag... Hoppas det finns något kvar till mig efter kl 14 idag, så handla inte allt!! ;-)
    /Pillan

    SvaraRadera
  2. Underbart bröllopskort,
    och super fina askar,
    härligt att bara kunna sitta å pyssla en hel dag.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Så himla fina saker du har gjort. Ja, Pions papper är underbara. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Det var så lite så. Bara roligt att få rå om dig7er lite en dag. Å så trevlig och mysigt vi hade det.
    Tack själv för den fina blomman och allt annat.
    Du är en underbar männsika.
    Din alster är så vackra och jag hade ju äran att se när dom växtra fram med.
    Du är så duktigt.
    Å du det här gör vi om snart igen va ?
    Många Kramar och tack för allt.
    Kram Louise

    SvaraRadera