måndag 4 juli 2011

Här kommer ett litet block för post- it lappar , det var kul att göra ................

Anneli P. har visat mig hur man gör , jag fick låna hennes " bia ", så tror jag att  hon kallade den......
Jag skall få testa flera gånger innan jag bestämmer mig för om jag måste ha en ..............fast det måste man nog säkert ......

Vi har i alla fall lagt en stor beställning av blommor idag, visar när vi fått hem dom .........ojojoj vad blommor det kommer att bli på allt......

Kram på er
//anneli

2 kommentarer:

  1. ååå va underbart ljuvligt! Det blev såååå fint ditt post-it block. Vi får göra fler nästa gång vi ses. Vilken roligt iddag nu ser jag fram imot när våra blommor ramlar ner i vår brevlåda. Sååå spännade...
    Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  2. Så fint och så härliga färger!! Gillar den här stämpeln massor!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera