fredag 29 juli 2011

Hej

Nu är man hemma igen efter lite semester + en shoppingresa till Magnolia ....
Vi hade en helt underbar dag igår mina scrappkompisar och jag ......

Vårt första stopp blev Pysselskafferiet strax utomför Borås , denna butik är ett måste om man ändå skall åka till Magnolia , där tillbringade vi 2 timmar ....................



  Hon som ägde denna mysiga butik var så trevlig , mysig,  tillmötesgående ..........gör ett besök ..........

Sedan efter detta lunchade vi lite och så var det dags för ........................



Efter detta började man bli trött ................

Vi som var där ......................

 Anneli P , Anneli M. Gunnie och Susanne ...................

Här kommer vad som inhandlades av mig ..........

Tack tjejer för en fantastisk dag det gör vi om ...........................................

Nu vill man bara sätta igång och använda alla grejer ......

Kramar från Drag

//anneli

4 kommentarer:

  1. Oj, vilken underbar resa ni gjorde. Vilka mysiga scrapbutiker! Förstår att ni njöt. Ska bli kul att få se några alster med dina nya grejor framöver. Ha det gott. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken dag det var det roligaste på länge, jag skulle kunna åka idag igen så kul det var.
    Pysselskafferiet var den mysigste scrappbutiken jag har varit i. Nu ska jag packa upp allt det kommer ett inlägg senare i eftermiddag. Tack för en kanon dag igår.

    Kraaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken trevlig shoppingtur ni haft. Sånt är allt bra roligt och så fina saker du har shoppat. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Så fina saker du hade handlat, var tvungen att zooma in och kika ordentligt. Magnolia känner jag ju till, men blev klart nyfiken på Pysselskafferiet, när jag sett dina bilder.
    Tack för alla goa kommentarer du lägger på min blogg, de värmer kan du tro. Kulturdagen i Pataholm som du undrade över är på söndag mellan 13 och 16. Hoppas innerligt att det slutat regna då!
    kram och ha det gott
    Eva

    SvaraRadera