fredag 8 juli 2011

Huggorm

Idag på promenaden låg han där, hua säger jag bara det är bland det läskigaste jag vet - ORMAR -

Det blev en lång omväg må ni tro , kopplet på Stina och sedan nästan halvsprang jag där ifrån ...................

Idag visar jag ett kort som jag gjorde igårkväll ........


 Oj vilket dåligt ljus det blev, klicka på bilden ser ni bättre,  men detta kort gillar jag själv, det är inte alltid jag gör det med mina egna kort  ........
Tagen där texten står på är Magnolias, den är fastsatt med ett pärlband, hänger alltså lös  ,charmen den söta lilla Ängeln har Eva på Ängö gjort papperna är pion design .............

Idag väntar jag med spänning på posten om det är några blommor med , Anneli P och jag beställde en hel del från Asien ........ojojojoj vad spännande .....ni kommer att få se , lovar....................

Idag väntar solen eller jag sitter för det mesta i skuggan och löser korsord ....det är semester sommar för mig......

Tack alla ni för kommentarerna jag får det är jättekul att läsa ....


Många kramar från Drag
//anneli

5 kommentarer:

  1. Åh så fint kort i ljusa härliga färger! Charmen är ju bara så söt!! Beställa från Asien?! Låter spännande...
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. Hua , huggorm vill vi inte ha i sin närhet. Fy tusan !!!! Vackert kort du har gjort. Det där med blommor från Asien låter intressant. Tipsar du ?? Ha en fin helg ! Eva

    SvaraRadera
  3. Så jätte fint kort !!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Usch, så läskigt med huggorm! Förstår att du gick en lång omväg. Jättefint kort! Ha det så skönt med korsorden! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jaa... usch och tvi för huggormar, jag hade sprungit snabbt därifrån..... ditt kort är underbart fint, så duktig du är. Asien låter så spännande :) Ha en fin helg! Kramizar

    SvaraRadera