torsdag 14 juli 2011

Hej på er alla , nu är det verkligen dött på pysselfronten vet inte vart inspirationen är nu men hoppas den kommer tillbaka snart .................. fick till ett kort igårkväll iallafall ............

 Stämpeln har jag lånat av Louise , kantstansen har jag köpt hos Sandra på Pysselgalen den gillar jag tok mycket................

Idag väntar jag på något spännande till min pysselvrå dom har aviserat att den är på väg kommer den visar jag imorgon ,spännande va ?..................................

Njut av sommaren

//anneli

3 kommentarer:

  1. Så gulligt kort i härlig lila färg... Stämpeln är jättesöt och kantstansen var riktigt fin! Ännu fler paket på ingång hos dig!! Jösses vad du handlar... ;-D
    Idag hittar du nog inspirationen... Pysselväder är det ju i alla fall! Själv ska jag jobba hela dagen :-)
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort! Stämplen är såååå söt! Älskar blommorna! Sååå vackra dom lila blommorna blev på kortet. Kantstansen var så snygg, den väcker ha begär :-))
    Jag är så pyssel sugen hoppas jag kan sätta mig helgen och pyssla lite. Nu ska jag iväg til Borgholm med våra vänner som är på besök från Stockholm,. Så det få bli ett besök hos Pysselpassion :-))

    Kraaaaaaaaaaaaaaam Anneli.

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort! Stämpeln är ursöt!
    Ha en härlig helg, kram K.

    SvaraRadera