lördag 23 juli 2011

KAOS - Awarden

Jag har fått en kaos - award , tack snälla Anneli P. , gå in och kolla här skall ni få se hur mycket fint hon gör ......

Detta innebär ju att jag skall skicka vidare i min tur .....................
Dessa 3 kort kommer att gå iväg .........

Denna vill jag ge till Pillan gå in och kolla hennes blogg skall ni få se hur flitig ,duktig hon är ....

Den här vill jag ge till Eva ,Ängö , jag imponeras, inspireras  verkligen av hennes alster , gå in här ni kommer att fastna på denna blogg........

Denna KAOS skall Ann-chatlotte få, gå in här och kolla allt fint hon gör ..............

Snälla ni maila mig nu era adresser så kommer KAOS korten på posten ....
Min mail : info@cawo.se


Vad KAOS innebär, det ser ni här.***KAOS

(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)En levande logga som sänds till någon man uppskattar.

Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.

Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.

Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.

Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.





Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

Skaparens eget namn



Storlek: 10×15cm



Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.

På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.

I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.

Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Det var många jag ville ge Kaos awarder till, men ni får en annan gång..............

Var rädda om er

//anneli

3 kommentarer:

  1. Hej Anneli!
    Tack snälla.....har aldrig fått något så fint,
    jag blir alldeles varm inombords, trots att det regnar lyser solen hos mig :-D
    Jag mailar min adress.
    Många Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Så underbara kaos du har gjort.. så söta.
    Så roligt nu börjar dom spridas, det är så kul.

    Nu är det inte många dagar till det bär iväg till Borås,så kul :-))

    Kraaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Tackar allra ödmjukast för denna uppskattning och det fina kortet, ja alla är förresten fina.
    Kan inte för tillfället sända vidare eftersom jag förbereder för min lilla Pataholmssdag.
    Ha det så gott och njut hos Magnolia för det är en fantastisk butik! Du får hålla hårt i plånboken när du kommer till "stämpellandet".
    kram Eva

    SvaraRadera