söndag 25 november 2012

Japp , då var lottningen avklarad...........................

Den som föll på min lott är den blå i mitten den hade Anneli S gjort....................................
Eva och Caroline hade gjort dom andra två
 

Lenas , min och Gunnies här.........................Anneli S fick min ..............  



Vi hade säsongens sista scrappträff igår den innehöll Bingo spel som Gunnie och jag höll i  , vill tacka Baronens Present och Hobby för hon sponsrat oss med vinster , likaså Anneli S  ..............plus allt gott som alla hade med sig saffransbullar ,snickerskakor , 3 andra sorter ..................även att vi hade så mycket att äta och mumsa i oss hann jag med att för min del sätta rekord på färdiga alster på en träff kolla...................................

Många

Flera

Närmare bestämt 40 st kuvertkort

Nu skall jag berätta hela sanningen jag hade vikt dessa innan så jag dekorerade dessa sparsamt bara och satte band
 
Kan tala om att jag är rätt trött på kuvertkort nu

Krammmmmmmmmm

//anneli  


8 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig dag, vilken energi du hade igår, det måste kännas skönt att kuvertkorten är klara, dom är superfina.
    Ha en skön söndag!!!
    Kram Gunnie

    SvaraRadera
  2. Ojojoj vad du han med igår!! Fina kalendrar ni har gjort :-)
    Önskar dig en härlig söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kalendrar & så kul idé att byta med varann så där :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Underbart fina kalendrar!! Oj vilken mängd kuvert kort :))
    Måste fråga om du har nån beskrivining på dina kuvertkort??? Har försökt leta efter en men hittar inte just den du gör! Har planer på såna till julen...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men herrejösses vad kuvertkort =) Ja, då får jag ihop det liiiiite mer att det var dekorering som gällde på träffen annars förstår jag inte hur du hann med att äta allt gott ni hade med er oxå =) Snickerskakor är ju såååå goda!!!
    Ni har gjort så fina kalendrar allihopa, den du fick är så fin med sitt lilla tak och spetsen där!
    Så spännande det blir i december att få öppna en sådan låda =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  6. oj vilket jobb både med den bedårande kalendern ursnygg och alla kuvertkort.... för står att du är less.....
    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Hej Anneli
    Så fina alla kalendrarna är...och din kalender har du dekorerat så fint. Ovansidan är jättevacker! WOW så många kuvertkort du skapat, även dem jättefina :) Låter som ni haft en jättemysig scrapträff med en massa mumsigt.... Ha en fortsatt fin söndagskväll!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej Anneli!
    Men så fina alla adventskalendrar blev, ni är alla så duktiga:) Wow! så mååååånga kuvertkort du hann dekorera:)))och de blev ju så fina:) Förstår om du är less på kuvertkort nu;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera