onsdag 21 november 2012

Hej på er ........................

Här kommer dagens kort ..................





Igår tänkte jag , måste börja kolla mina grejer inför 1:a advent och kom då ihåg att jag köpt en stjärna till uterummet efter förra jul  när det var rea , denna var jag ju bara tvungen att ta upp och kolla på .................säger bara ojojojojojoj vad stor den var , den skall hänga upp i nocken på uterummet får se om jag får köpa en ny den här ser gigantisk ut ............................

 
Kram

//anneli

5 kommentarer:

  1. Tjusiga kort och läcker stjärna

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Sååå fina kort du gjort:)) julblomman var så läcker:)
    Jag tror att det blir snyggt med den stora stjärnan:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Fina kort och underbart uterum! (snyggt med stor stjärna)
    Tack för besöket hos mig. Nu är jag igång igen (liten skala)
    Ha det gott!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  4. Ja oj, den var stor......men jag tycker den blev maffig på ett snyggt sätt!!! Ibland köper folk för små saker och placerar ut överallt, jag tycker det är snyggare med få men rediga saker så jag tycker du skall behålla denna där! Mörkt ute och den tänt tror jag blir supersnyggt!

    Snygga kort igen =)
    Är så fint med sådana skira band som du har på översta kortet, ger ett fint blickfång men gömmer ändå inte det som är under helt.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vackra kort och en tjusig stjärna.
    Kram Ulla

    SvaraRadera