måndag 19 november 2012

Godmorgon , måndag igen men jag tycker det är skönt det med och idag har vi ett underbart väder här i Kalmar trakten , lite kallare och solen bara gnistrar på allt ...........................

Börjar med att visa lite av en adventkalender jag gjort , vi är ett antal scrappkompisar som byter kalendrar och det skall göras nästa Lördag på träffen, därför får ni bara ett litet smakprov idag ...........................................


Nu kommer det flera julkort jag gjort ...................................................







Hoppas ni gillar något av korten ................................

Tack  för alla kommentarer , jätte roligt att läsa ...............................  

Kram på er

//anneli

15 kommentarer:

  1. Åhhh så roligt med adventskalendrar. Spännande att sen kunna få se hur hela ser ut. :)

    Ja redan måndag igen.... tycker det bara är måndags morgon hela tiden. Det går såååå fort.:(

    Kortet med grönt gillade jag jätte mycket!!!!
    Men alla dina kort är så fina.

    Hoppas du får en riktigt bra vecka.
    Kraaaam / Vivi

    SvaraRadera
  2. Åhhhh..längtar till lördag!! Och det ska bli SÅ kul att se alla andras kalendrar! Jag är så nyfiken..

    Du har verkligen fått till korten och jag gillar allihop...och vilket ljus du fotat i..solljus!! den energin snor jag rakt av..haha...

    Kram på dig!!
    //Lena

    SvaraRadera
  3. Kanonfina julkort och så spännande med julkalendern.... helt underbart att fota i solljus, det blev jättevackert med strålarna på korten :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Ska bli kul att få se din kalender efter er träff:)
    Du har gjort sååå många och läckra julkort, gillar ALLA:))
    Snyggt när solen lyser på korten när du fotat:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Hvor er der mange fine og flotte kort hos dig, knus morkaren.

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina alla kort är! :)

    SvaraRadera
  7. Oj så många vacka kort!! Superfina och verkligen stämningsfulla!

    SvaraRadera
  8. Så fina kort snyggt dekorerat. Blev jästtenyggt med det gröna. Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Helt underbara kort! Jag fastnade för kortet med vintage barnen!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Underbara julkort man får verkligen inspiration av dig..
    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  11. Sååå fina julkort det andra blev min favorit så snyggt, gillar hur du har fått ihop allt. MYCKET SNYGGT! Är så nyfiken hur din adventskalender ser ut. Ska bli så roligt på lördag ser vems man får!!!

    Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  12. Klart jag gör, jag gillar alla dina kort du gör, du har en mycket fin stil på ditt skapande!!!
    Vad häftiga stjärnorna var på ett av korten där i hörnet, och det stora vita hörnet = jättefräckt!
    Din stans och diesamling är ju verkligen enorm =)
    Ser att du köpt den söta god-jul-stansen från Maxi på din kalender =) Ska bli kul att se hur hela ser ut sedan när ni bytt med varandra!
    kramiz

    SvaraRadera
  13. Helt underbara julkort,
    bara så ljuvliga,
    Kram Elin

    SvaraRadera
  14. Jag gillar allihop, verkligen superfina julkort!
    Ha en fin dag!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  15. vilka jätte fina kort du gjort.. har en fråga ang de 2 olika hörn dien du har på korten.. vad är det för märke? en ser ganska stor ut och sen en lite mindre.

    SvaraRadera