söndag 18 november 2012

Godmorgon på er , hoppas att ni har en skön helg, mys och pysslande i kombination skall det vara eller hur ???????????????

Här har dock inte pysslats något än skall försöka en stund i dag Söndag ....................

Nästa helg har vi scrappträff igen, sista för hösten så jag borde förbereda till den också....................


Här kommer några kort jag inte visat tidigare ............





Papper är från Maja Design, klipparksmotiven är inkido , spellbinders dies.......................

Kram
//anneli


8 kommentarer:

  1. Ljusa, fräscha och jättefina julkort!
    snyggt med guldkant på spellisen, har själv oväntat snöat in på just guld på mina julkort i år till min egen förvåning =)
    Ha en fin söndag!!!

    SvaraRadera
  2. Så vackra julkort, blir så förljust i det översta du har fått ihop allt så snyggt. Gillar tomtebilden den har jag missat, så fin. Önskar dig en skön söndag . Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Härliga julkort du har gjort, så snyggt med allt vitt! Översta tomten smög direkt in i mitt hjärta, vad fin han är!!! Ha en skön söndag, hoppas du hinner pyssla lite!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Såååå vackra julkort du visar:) Vackra papper och tomtarna är så fina:)Du får alltid till det:))

    Ha en fin Söndag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Så underbara kort. Så söta tomtar.
    Du lyckas alltid få till dina kort med passande dekorationer och bilder.

    Ha en skön söndag.
    Kraaaam vivi

    SvaraRadera
  6. Så fine kort, med en dejlig julemand. knus morkaren.

    SvaraRadera
  7. Du har så många fina textstämplar och kantstansar att pynta med. Och korten blir så mysiga.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Underbar julkort älskar tomtarna så så gammaldags ut påminner om barndoms jular.
    Kram Ulla

    SvaraRadera