fredag 9 november 2012

Är före tuppen idag ............................................

Dagens skörd............................................



 Här produceras det ena efter det andra julkortet , efter denna vecka är min låda rätt tom  eftersom det passerat många vänner här hemma ( födelsedag ) så full fart på tillverkningen ..................................

Många undrar och tycker att jag hinner göra många kort och undrar hur jag bär mig åt att få tiden att räcka till ..................Nr ett, jag är ingen småbarnsförälder , jag arbetar hemifrån  ,   men framför allt är det en prioiteringssak ( det blev nog fel den stavningen men ni vet vad jag menar ) tycker man något är roligt så gör man ju det eller hur ???????? så ni kommer få se många mer julkort Pst.......har inte ens börjat med mina egna ..................... 

Nu får ni ha en skön helg
Krammmmmmm

//anneli  

7 kommentarer:

  1. Oj vad rätt du har !!! Här laddas ju för julmarknad m.m. så egna julkort får vänta.Vad söt snöstjärnebandet blir på korten.
    Ha en go´ helg !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Får gratulera i efterskott!

    Ja, du har en otrolig fart på kortmakeriet, brukar titta in då och då och alla är så otroligt fina, blir inspirerad och får ideér! Förstår att det blir tomt i din kortlåda.....

    Ha en fin helg!
    Kram
    Carin

    SvaraRadera
  3. Gokväll!
    Ja, där satte du det på pricken, hade jag inte haft mina barn hade jag ju haft såååå mycket egen tid....alltså har jag det att se fram emot =)
    Vad härligt det låter att jobba hemifrån.....spara massa restid och inte behöva be om semester odyl.....vilken tur du har!!! Nu blir jag ju dock nyfiken vad du jobbar med =)
    Själv blir det svårt att få hem sjukhusarbetet till hemmet tror jag,hihi.....fast jag vet att man skall kunna skriva journaler hemifrån men det är nog relativt ovanligt och i startskottet typ.

    Nu över till dina julkort.......eller ja.....de du gör för att andra skall ha =)
    Lika underbara som vanligt!! Ser ut som den där nya stjärnan från Magnolia.....sååååå snygg och ha-begär direkt men man kan ju inte få allt jämt och ständigt =)
    Snyggt med alla små snöstjärnor på rad, det gillade jag skarpt!!
    Ha en fin kväll!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Men så mycket fint det fanns här då! Underbara julkort, du är verkligen kreativ... Inser att jag ligger efter med att starta göra julkort... Men det är ju så mycket man kan pyssla med ;-) tack för inspirationen. Kram Pillan

    SvaraRadera
  5. ÅHH det är ju helt otroligt att alla korten du gör blir lika fantastiska, helt helt underbara julkort :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Hej Anneli!
    Lika vackra julkort igen:)) Vackra färger och dekorationer:)
    Gillade dina snöstjärnor:) stjärndiesen är ju såååå fin:))
    Om man gillar att göra något så prioroterar man ju:)))

    Ha en fin helg
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att du hinner med och är kreativ när du arbetar hemifrån då kan man själv styra sin dag. Jag arbetar mellan 80-82 procent när jag arbetar då stiger jag upp klockan 05:00 och är inte hemma förrän 17:00 så det blir långa dagar dessutom är jag 1 dag/veckan 8:45-18:00 i skolan så jag får prioretera läxor så därför hinner jag inte med att göra kort, är inte färdig med skolan förrän till nästa jul 2013. Har sedan ett ganska sort socíalt nätverk som man måste hinna med att träffas någon gång iband.

    Till dina underbara, jättefina kort det är alltid lika trevligt att titta in och se alla din kort håller med de andra man hittar inspiration hos dig.

    SvaraRadera