torsdag 5 januari 2012

Godmorgon , nu måste jag berätta att jag var på en liten scrappträff igår, hela dagen åhhhhhhhh vad jag njöt, vi fick så mycket gott att äta och blev så väl omhändertagna, tack tack tack Eva en drömdag för mig..............

När vi kom hade Eva förberett att vi skulle göra en liten ask så här blev min :




Sedan lärde jag mig en ny kortvikning .............




Till sist gjorde jag lite bra ha tags.........................


 Tack än en gång tjejer, Susanne Louise o Eva  den här dagen lever jag länge på toppennnnnnnnnn.............................


Kram

//anneli

6 kommentarer:

  1. Så otroligt mycket fint, gillar allt!
    Mysigt med små scrapdagar ihop!

    KRAM PÅ DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. En så vacker ask du har gjort. Vad är det för dies du har stansat ut rundeln på ovansidan med? Den är mycket vacker. Förstår ni fick en trevlig pch produktiv dag. Ha en bra helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en härlig dag!!!Trevligt med pigga, glada och kreativa medsystrar. Extra tack för hjärtdiesen som jag fick av dig och idag har använt till mitt kort som inte blev klart igår:)-
    Du har väl läst Louise mejl...kanske hittar vi en lokal och så blir det kanske som du skrev i ditt förra inlägg "vilket scrapår vi ska ha".
    Ha det gott
    kram Eva
    ps Jag mejlade Pysseltagen om din fina kransdie och frågade om vårträff..har inte fått svar än

    SvaraRadera
  4. Så fina saker du du gjorde hos Eva. Gillar tagsen !! Nu tar vi tag i det där med träffar. Louse är på hugget. Ses ! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Jag säger bara Åååååååå vilka underbara bara saker du har gjort, blev stormförtjust över kortet . Det är så SNYGGT!! Denna vikningen måste du visa . Den nya dies är ju urläcker... Jag säger som Eva verkligen kul att vi kommer gång med scrappträffarna...ser jag fram imot..

    Kraaaaaaaaaaaaaaa Anneli

    SvaraRadera
  6. Såå mycket fint du har gjort här!!

    SvaraRadera