lördag 7 januari 2012

Godmorgon alla mina scrappvänner .............................

Här kommer ett kort som blev till igår kväll.....................



Som ni ser har jag använt mig av gasväv, undrar om någon vet vad man kan få tag i det ?????
Detta som jag har, fick jag av Susanne i Onsdags på våran lilla scrappträff ( tack än en gång )

Ska passa på att tala om att Susanne har problem med sin blogg därför inga inlägg, eller att hon kommenterar, är det någon annan som har dessa problem med blogggen hör av er till mig skall jag vidarebefodra det till Susanne .................
Om ni går in på hennes sida ser ni att bilderna ligger ovanpå varandra och när hon skall försöka gå in krävs det hela tiden lösenord koder som hon inte har ....................................

Ha en skön scrapphelg

Kram
//anneli

8 kommentarer:

  1. Häftigt med gasväv. Du måste kunna trassla till en gasbinda...väl ??? Jag brukar ibland använda sådan gles vävremsa som man använder över skarvar innan man ska tapetsera. Vad 17 heter det ? Men du vet nog.
    Om Susannes blogg. Den ser inte konstig ut för mig. Jag skulle nog byta bakgrund och se vad som händer. Jag tror att bakgrunder som man tar från olika håll ibland kan ställa till det. Jag kan t.ex inte se inläggen på bloggar som har en speciell sådan. Det blir tomt. Det beror nog mycket på hur starkt virusskydd man har.
    Ha en bra dag. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev med gasväv, mycket läckert.
    Kortet är så söt och så snyggt du har färglagt stämpeln..
    Var inne på Susannes sida men nu låg bakgrunden rätt. Har hon lyckas rätta till det ?

    Kraaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  3. Väldigt, väldigt snyggt kort. Gillar det sååååååå mycket......säger bara wow!!!
    Jag undrar oxå vart du fått textstämpeln ifrån?

    Ha det gott!!

    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Jättefint kort du har gjort. Så söt stämpel och vacker textstämpel. Jag brukar köpa sån där väv hos Mollys. Kallas ostduk. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Du har ju gjort så himla många fina kort, men det här blev nog en ny favorit, tycker det är otroligt fint. Gillar både stämpeln och alla fina detaljer...lilla staketet är ju för sött..
    kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart vackert kort, gillar det skarpt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  7. underbart kort! Tokgillar det. Supersött motiv. Cheescloth / ostduk hittar du bla hos Ljuva änglar. Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera