onsdag 25 januari 2012

Godmorgon , en ny dag med nya möjligheter.......................................


Idag visar jag 2 tags , har blivit så inspirerad av Evaspysselsida............gå in där och kolla allt fint hon gör......................





Tack för alla goa kommentarer dom värmer , men det strular en hel del med bloggarna tycker jag .........................

Tycker ni om att dom ändrat utförandet på bloggen ????  jag är inte så förtjust i det kan jag säga.........................


Kram

//anneli

3 kommentarer:

  1. Så fina tags och extra fint med spetsen.

    Jag har också krångel med en del bloggar mycke trist men det är väl bara att vänta på bättring.

    Ha en bra onsdag.

    Kram från Maud

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvligt vackra tags!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar ! Dina var inte sp pjåkiga heller. Supersöta. Vilken underbar dag idag. Den tackar man för !! Kram Eva

    SvaraRadera