söndag 29 januari 2012

Ett sent inlägg....................


Har klätt in  på enkelt sätt ett noteringshäfte som jag skall ha för egen del ...................................

Fick igår en utmaning av Lena scrappar , tackar så mycket nu skall jag se om jag kan få till en lista
VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Levde på som vanligt är vad jag kommer ihåg

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Svarar som tidigare förutom att scrappbooking har kommit till ..........

FEM SNACKS JAG GILLAR...
Ostbågar , jordnötter, chips, popcorn o torkad frukt.........

FEM SÅNGER JAG KAN UTANTILL...
Inte en enda .......

FEM SAKER JAG SKULLE GÖRA OM JAG BLEV MÅNGMILJONÄR...
Resa med mina nära o kära , bygga drömhuset,       

FEM DÅLIGA VANOR?
Kör för fort  , dricker för mycket kaffe , är en godisgris, brottom med det mesta

och lyssnar inte alltid klart...........................


FEM SAKER JAG GILLAR ATT GÖRA?
Scrappa , promenader, spela kort, handarbeta o umgås med mina vänner
.

FEM SAKER JAG EJ SKULLE KÖPA ELLER KLÄ MIG I...
Är inte främmande för något .................
FEM FAVORITSAKER...
Min bil,  Kameran , mobilen , Kaffebryggaren o min vagabond

Det var inte så lätt som jag trodde.......

Nu skickar jag denna utmaning vidare till alla er som är inne och läser detta................................................................

Lycka till

//anneli









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar