onsdag 30 oktober 2013

Inspirationen håller i sig ...................................................

Här kommer ett kort med en ny dies på, denna inhandlades på träffen i Röstånga ................. 


Vad tips man fick över helgen bl.a. när man skall limma på bokstäver och sådant som är mycket snirklar på har jag tyckt är så kladdigt och svårt att få snyggt med limpistolen , fick lära mig att ta dekopage lim till allt sånt, en pensel och bara stryka på , det är en toppen ide, tack Mats som lärde oss detta ..........

Nu väntar frissan

Kramar till er alla

//anneli  

5 kommentarer:

  1. Ny dies och så läcker ! Kul med nya tips dom får du delar med dig när vi ses :)) sitter vid Peters dator min lade av när stormen drog in och släckte elen för oss i måndags Nu är man utan dator . får in köpa en ny och hoppas Peter kan rädda alla mina bilder m.m ! Kraaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Sååååå vintrigt vackert kort du gjort:) Skridskodiesen var så läcker:)))
    Vilket bra tips med dekopage lim.
    Hoppas du blev snygg i håret;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Trevlig dies och snyggt kort den såg jag inte där men de hade kanske inte så många av den. Bra tips skall jag anamma, tycker också det är kladdigt med att limma bokstäver.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Så vintertjusigt kort. Snygg die och bra tips. Alltid lär man sig något nytt på träffar.
    Kram Eva

    SvaraRadera