söndag 20 oktober 2013

Hej på er har knåpat ihop ett kort idag så här blev det ..............................


Ja ja ja , jag ser att det kommit stämpelfärg runt god jul stämpeln ........................................

Idag Söndag är det ett riktig pysslardags-väder regnat lite smått hela dagen ............................

Håller på att laddar inför kommande helg då jag skall på träff till Röstånga , Pysseltagen har sin träff där fredag till söndag detta är en riktig höjdare mycket pyssel shopping utmaningar kanon boende och sist men inte minst fantastisk GOD mat.....................................det lever man länge på .........................åker med min scrappkompis Gunnie ................................ 

Kram på er alla

//anneli 


5 kommentarer:

  1. Vilken underbar dies, är den ny ? Så festligt... vintagebilden du har på kortet, satt jag och höll idag och valde med den och den jag har på kortet som är min blogg.:-)) Kortet du har gjort är så ljuvligt ,, Vilken helg ni kommer få nästa helg ska tänka på er, så roligt ni kommer ha !! Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Wow! så vackert julkort, me like:)) Diesen tokgillade jag, jättefin:)) Vintagebilden är sååå fin. Vackert med hjärat längst upp också:)
    Hoppas ni får det trevligt på scrapträffen:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert julkort i vitt. Då ses vi snart, kommer på lördagen jag och min arbetskamrat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort, ååå jag som trodde du skulle komma till Västervik i helgen. Du och Gunnie får ha det så trevligt på träffen ni ska till.
    Ha det gott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Tack för det fina tipset med påskorten Har också gjort en del sådana sen vi var på Odengården

    SvaraRadera