onsdag 2 oktober 2013

Hej svejs , det var ett bra tag sen ...............................mitt bloggande kommer nog att vara lite si och så med framöver..............................  

Visar ett kort som jag gjorde igår kväll ..................................


Papper från Maja Design , det senaste där i från .......................


Min scrappkompis Lena och jag har varit på skördefesten i helgen och sålt kort , åhhhhh så roligt det är
Passar på att tacka MY på My:s blommor en gång till att vi fick vara där .......................

Kramar till er alla

//anneli







 

11 kommentarer:

  1. Åhhh ett så vackert kort!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Sååå vackert kort du gjort. Texten var så fin och stämmer helt:))
    Jättekul att höra av dig igen:) Du gör ju så mycket fint jämt:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fint!! Gillar texten jättemycket! Kram!

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackert kort som alltid vännen! Missade er i helgen tyvärr. Jag var på andra platser på ön. Roligt att du fick sälja dina kort, kan tänka mig att du fick grymt bra kommentarer!!!

    Ha det gott!
    Kraaaaam Veronica

    SvaraRadera
  5. Underbart kort igen men en fin text på och snyggt papper.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Hoppas affärerna gick än mer lysande under lörd o sönd. Massa fina saker ni scrappat du o Lena.
    Ha det så gott, kram Lotta Tomtemor

    SvaraRadera
  7. Hej igen !
    Det stämmer att jag skall till Odengården och det skall bli så trevligt att träffa alla andra som har samma intresse som jag. Min arbetskompis och jag vi kommer inte förrän på lördagen så det blir en natt bara för oss. Skall bli roligt att träffas då man har er som bloggkompisar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Hej Anneli!
    Såå roligt att det gick bra på skördefesten, kan tänka att det var trevligt!
    Har min blogg lite på sparlåga så jag förstår precis vad du menar med lite si och så,allt har sin tid.Har försökt blogga någon gång i veckan oftast lördag när jag är ledig :-)

    Önskar dig en underbar hösthelg!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  9. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog site?

    The account helped me a acceptable deal. I had been a little
    bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

    my web site: Jobba hemifrån

    SvaraRadera