söndag 19 augusti 2012

Lite nytt ..........................

Julkorten är igång , detta kort, vikningen  fick jag se på en annan blogg ( Mariannes pappirverden )  och blev så förtjust i, så här blev min variant , inte nöjd alls så det blir inte fler sådana ..............................



Nu kommer lite bilder från min trädgård vill visa Eva och Lena ( mor o dotter ) hur planterna ser ut nu som jag fick av dom................................... tomaterna (bruna) så goda mina favisar nu här blir det till att ta fröer på dom....................................





Kramar till er alla

//anneli

10 kommentarer:

  1. Halloj!
    Jättefint julkort och jag gillade verkligen den "vikningen". Jag har dock gjort färdigt alla julkort för läge sen men jag kan ju alltid göra ett till =) (Jag bloggar alla i december)
    Har ingen inspiration alls just nu men den kommer säkert tillbaka.
    Fina plantor
    kram/Y

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart vackert kort du har gjort!
    Så fina bilder från din trädgård, härligt att få se!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Sødt jule kort, godt at være i god tid. knus morkaren.

    SvaraRadera
  4. Det var visst det ett fint kort du gjort !!

    Mvh
    Ingela

    SvaraRadera
  5. Så mycket underbara kort du gjort sen jag besökte dig sist. Här inte blivit mycket pysslande jobbar bara just nu , inget kul. Men idag har jag knåppat ihop ett kort :-) Vilka tomater plantor, så stort är inte mina

    Kraaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  6. Så ljuvligt kort snyggt dekorerat. Härliga blommor och tomatplanta.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Åhhh..de bruna måste vara MIN planta!! De heter zebrino och är lite randiga!! Köpte dem på ICA (svindyra) och tog frön från dem..va kul att du gillade dem!!

    Mina plantor växer som ogräs men väntar med att mogna..rätt var det är får man nog leva på tomater om man ska hinna ta hand om allt! MEN..det är som godis!!

    Jag tycker minsann kortet är jättefint!!

    Ha en bra vecka!!
    KRAM Lena

    SvaraRadera
  8. Så roligt att tomatplantorna blev så lyckade. Du har väl pratat med dem flitigt. Här är inte samma fart som ifjol .En del är riktigt stora och en del ser lite taniga ut. Men tomater blir det så det räcker. Trevlig vikning på kortet. Snart.............. Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Hej Anneli!
    Men så vackert julkort du gjort, jag tycker iallafall att din vikning är jätte snygg:))

    Så fina dina tomatplantor blivit:)) och rosen är jättevacker:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  10. Jag gillar din blomsterkreation; mycket stilfullt! Du är duktig.
    Kram

    SvaraRadera