tisdag 14 augusti 2012

Godmorgon ...................................

Först måste jag kommentera gårdagens inlägg, motivet var färdigmålat ............synd att jag inte kunde ta åt mig äran där.............................

Nu till dagens kort .......................

Bilden från Pion Design ark , diesen jag använt är från Cherry Lynn

Änglavingarna har jag målat med Facetten- lack Croco crackling colour , tycker dom blir så fina ..........................

Gillar när ni kommenterar på min blogg , tack snälla ni............... 

Kramar till er alla

//anneli

5 kommentarer:

  1. Men guu sååå ljuvligt kort, I LOVE IT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Lika fint som alltid.
    Du gör så underbara kort.
    Och visst är det roligt med kommentarer.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt kort fint som alltid.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej Anneli!
    Underbart vackert kort du gjort:) Fjärilen är så FIN:) och den lille vooven så söööt. Du gör så vackra kort:))

    Må så gott, och var rädda om varann

    Kramizar Marie

    SvaraRadera