tisdag 4 december 2012

Godmorgon ........................

Satt en stund vid pysselbordet igår , det går väldigt trögt ,  inspirationen tryter , kan det bero på att man hållit på sen i augusti månad  med dessa julkort ? som tur är är det mina egna kort som jag skall skicka som är kvar .........................

Dessa kom till igårkväll...........





Idag fortsätter pyntandet här hemma + ett  läkar besök , jag har den bästa tänkbara doktorn som finns ,ringde igår, dom frågar bara när vill du komma ? Imorgon sa jag och då får jag det , så skulle alla ha det, jag vet att det inte är så för dom flesta , ville bara tala om att det  kan funka perfekt på en del ställen.................annars hör man om så mycket märkligt nu för tiden inom sjukvården, höjden är väl när man läser om att någon ringer 112 efter ambulans och dom inte tror på dom ................

Nej , nog om det nu till roligare saker .......... här hemma fortgår pyntandet, det är hur mysigt som helst ...................

Krammmmmmmmm
//anneli            

5 kommentarer:

  1. Sååååå söta kort.
    Tycker allt att du har många bra ideer och
    lyckas alltid få till de mest underbara skapelser.

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Så skönt för dig, det är trygghet det !!! Usch vad jag bävar för detta väder. Halt och besvärlig och vägen har plötsligt blivit smalare. Känns lite farligt att gå med Ajax. Pyntar här med ..lite pö om pö. Idag ska jag fixa med de stora tändsticksaskarna som ska iväg till helgen.
    Inte ser man att din inspiration tryter, korten är superfina som vanligt.
    Kramar till dig från Eva

    SvaraRadera
  3. Tycker ej heller att det verkar som din inspiration tryter.... Sedan jag sist var inne här så har du hunnit skapat massor av underbara kort :) Julstjärnan på kortet du gjort är helt underbar!!! Önskar dig en fin vecka!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Inte verkar det som det tryter för dig;) med såååå vackra julkort du visar:)) Hoppas det gick bra hos doktorn:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina kort du har gjort!!!

    SvaraRadera