lördag 15 december 2012

Godmorgon , idag blir det bilder från gårdagens pyssel.............

Så här såg det ut när dom pysslade .................. rörigt som vanligt ..........



Här kommer nissarna , blandad konfekt , Estell skulle flera föreställa hur man nu ska se detta , längst ut till höger har vi Rydström en Kalmar FF spelare mest lik tycker jag ..............................

Efter detta var det dags för julklappsleken .............................

Hysteriskt som vanligt, alla hade med sig ett fin paket värt 100:- och ett ful paket vilket innebär att man tagit någon hemifrån som man inte vill ha  mer   några ex. som fanns i paketen en låda med pocketböcker närmare bestäm 25 st ca hemskt fula öron lappar , en såg , vinflaska , spritflaska, skodobbar , choklad knäck m.m. kul var det iallafall jag fick en jättestor chokladask och min Peter fick julsnaps ...............................................................

Idag är vi trötta

Krammmmmmmmmmm

//anneli


4 kommentarer:

  1. Kära nån vilka skapelser !! Den i mitten var ju riktigt proffsig och lucian och stjärngossen också. Men det är ju GLÄDJEN i detta !!! Bra idé med paketleken ..även ett fult paket. Det ska jag apa efter om det är okej !!
    Idag får ni ta det lugnt och vila er och sitta i soffan och titta ut på det evinnerliga snöandet.
    Kram kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Vilket gäng så trevligt ni verkar ha haft ja man kan ju slå in några fula paket men de behöver inte vara sämre man tittar gärna på pappret om det är snyggt..... så är vi funtade.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Vilket gott gäng ni är så kul ni har när ni träffas , så härligt!! Paket leken är så rolig, den ska vi göra på jobbet på onsdag, ser jag fram imot!!
    Kraaaaaaaaaaaaaam anneli

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Såååå mysigt ni verkar ha haft igår kväll:) och tomtarna ni gjorde var läckra:)) Vad kul med paketleken:)
    Här vräker snön ner idag, jag vet inte hur många timmar vi hållt på med skottningen, det blir nog en gång till ikväll!
    Du undrade om fåglarna på mitt kort, det är wachitejp. Den är lite annorlunda.

    Ha en fin kväll
    Kramizar Marie

    SvaraRadera