lördag 11 februari 2012

Godmiddag ,sov till lite idag............................

Dagens kort .....................................................





Har embossat fjärilen , den blev riktigt läcker.................................Fjärilsdiesen har jag köpt hos Pysseltagen ..............

Den här stegen köpte jag i julas för att ha alla mina tomtar på , nu har den blivit förvaringshylla
i uterummet ...........................

Här kommer en ny förvaringsmapp till diesen , den är också köps hos Pysseltagen .....jag handlar det mesta där ......................tycker dom är bra ,snabba, har det mesta...................................  

 Idag blev det många bilder ................

Nu skall jag förbereda kvällen , vi skall fira min vänninas 60-åriga födelsedag här hemma ikväll ...............



Trevlig helg på er  

Krammmmmmmmmmmmmmm

//anneli

10 kommentarer:

  1. Ett jätt fint kort,
    den fjärilen va underbar,
    den får jag nog gå in och beställa jag med.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Piękna, delikatna, elegancka karteczka i - wspaniała kolekcja wykrojników:))))

    SvaraRadera
  3. Wow så snyggt kort. Är det Magnolia hjärte dies eller vilket märke är det på den.
    tbygget är så snygg och stegen är riktigt snygg som förvarings ställe.
    Ha det bäst och en riktigt trevlig kväll.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort du har gjort. Snygg fjäril och jag tycker som dig..Pysseltagen är en bra affär. Har mycket och snabbt går det, gillas! ha en fortsatt trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Så otroligt vackert kort!

    Ha en toppen helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Oh vad söta de där hjärtanen är !!!Så fint du har placerat dem. Idag fick Linda besök av både Lena och mig. Det värsta är....man vill köpa så mycket. Hoppas kalaset blir trevligt ! Hörs. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. WOW WOW WOW vilket kort du har gjort helt i den stilen som jag tycker om:) Älskar ditt kort du har lyckas med allt här, färger, dekorationer stil ja ALLT:) Så himla läckert det blev:)

    Din Stege är jo kanon snygg och vilken underbar idé att använda den på har aldrig tänkt att man kan använda en stege så:) Tack snälla för att du delar med dig och tack för tipset :)

    Ha en underbar söndag och vecka som kommer:)

    Kramar från Lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  8. WOOW vilken fantastiskt ljuvligt kort.

    Kramis

    SvaraRadera
  9. Kortet är helt otroligt vackert, du är superduperduktig!
    Gillar vikningen, färgerna, din fjärilsdie och rosetten av spets på mitten, det blev så läckert.
    kram

    SvaraRadera
  10. Så himla fint kort! Jag gillar vikningen. Inspirerande att se. Tack för det.
    Kram

    SvaraRadera