torsdag 16 februari 2012

Brrrrr vad snö det kom igår ,..........................................

Dagens kort .............................................




Jag kan verkligen ställa upp på den texten .....................................................det är verkligen få vänner man har men massa bekanta , så är det nog..........................................

Diesen på kortet är inhandlad hos Linda-Marie på Baronen , gå ner till henne hon får nyheter hela tiden , jättekul.................................

Min förkylning håller i sig blir nog till att ligga hela dagen .......................

Trodde jag skulle få besök idag så här inhandlades semlor till kaffet igår , det var bara det jag har tagit fel på en vecka .......................................så snurrig man kan va...............................

Jag måste bara berätta, är så glad.......................... som ni vet har våran son gett sin far en av sina njurar, detta gjordes i April förra året i Göteborg , efter det har  sonens värden inte varit bra, så han har gått igenom lite undersökningar, men igår ringde hans doktor till honom  och sa ALLT ÄR NORMALT du behöver inte oroa dig för något längre kreat var nere ..................ni fattar inte vilken klump som släppte i magen, jippie...................................har lovat mig själv att inte bli för privat i bloggen men jag kunde inte låta bli , är så glad..................................

Kram på er vad är en liten förkylning

//anneli

7 kommentarer:

  1. Så härligt att klumpen i magen har släppt och att sonens krea normaliserats!! Förstår vilken oro detta skapat!!! Som sagt... vad är en förkylning ;-) Den innersta diesen gillade jag mycket på ditt fina kort!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Vilket ljuvligt kort och fin text, den stämmer precis.
    Du har så många fina dies...
    Skönt att alla mår bra i familjen finns inget värre än att gå och oroa sig, för provsvar och annat...

    Så roligt att du vill vara med och fira med mig.
    Lycka till!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Hej igen! De små rosa blommorna du undrade över har jag gjort själv... Stansat ut två blommor och satt ihop, men vet inte vad blomstansen heter och så en halvpärla i mitten.

    SvaraRadera
  4. Underbart vackert kort!

    Förstår att det måste vara en lättnad nu när sonen mår bra!
    KRYA PÅ DIG NU!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Underbart kort du har gjort. Så himla gott att sonen mår bra och ni fått ett positivt besked. Här kommer det regn nu och det är superhalt ute. Trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Jag fattar precis vad du menar med klumpen i magen....man blir ju själv nästan sjuk på kuppen av oro, när det är något med ens barn.
    Må så gott nu då, trots förkylningen!!
    Gillar ditt fina kort jättemycket, härligt med lite andra färger och din die är verkligen läcker.
    Hoppas vi ses nästa vecka!
    kram Eva

    SvaraRadera
  7. Underbart kort.
    Vilket underbart besked.
    Kramis

    SvaraRadera