torsdag 28 augusti 2014



Tjo ho på er  ................................

Här kommer ett s.k. chocklad-kort .........................

Här ser man tydligt vad jag gjort för fel ,julstjärnorna skulle suttit högre upp men jag har  stirrat mig blind på blommorna på pappret, att dom skulle synas ...........................


Flera kort .......................................................




Summering av samtliga kort = inget jag är nöjd med så blir det ibland ............................

Ikväll gör jag nog det perfekta kortet ............hahahahahahah

Kram 
//anneli 

2 kommentarer:

  1. Klart du ska vara nöjd. Fina alster. Gillar påsen jättemycket. Och barnkortet. Håller med om julstjärnan , men jag gör likadant . . .tar fokus på ett mönster i papperet. Men vad gör det. Tror att det är bara vi som scrappar som ser det.
    ha en bra dag. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så är det väl ibland att man inte blir nöjd med det man själv gjort, men jag tycker det du gjort är helt perfekt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera