måndag 16 juni 2014

Midsommarveckan .................................................
Ja det är det , nu vill vi bara att vädrets makter skall vara med oss för det blir faktiskt trevligare om solen lyser eller hur ?????????????

Här har jag gjort ett kuvertkort av enklaste sorten tycker att pappret talar för sig själv inga dekorationen här inte .......................


 Pappret tipsade Evas pysselsida mig om och inhandlades när vi var hos Kias butik ...............

Vad man märker att det är lungt på scrappandet hos er ......ja ja ja jag skall inte säga något jag har också svårt att sätta mig inne och pyssla , men jag hoppas på en liten träff nästa vecka då triggar man alltid igång lite ...............................

  Var rädda om er och kram 
//anneli 

3 kommentarer:

  1. Visst blev det ett ursnyggt kuvertkort av det papperet. Jag har suttit med blompapperet i ditt förra inlägg och pillat med detaljerna. Får inte till det som jag vill. Vad är det med en ibland ????
    Hörs. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Håller med dig att det är mycket trevligare när vädret är bra på midsommaraftonen och man skall vara utomhus. Jättefint kuvertkort och pappret talar för sig själv som du skriver.
    Glad Midsommar på dig.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Jättefint kuvertkort och pappret
    var ju perfekt till :)

    SvaraRadera