måndag 30 december 2013

Årets sista kort





GOTT NYTT ÅR

//Anneli

6 kommentarer:

  1. Hej Anneli!
    Sååååå vackert sista 2013 års kort du gjort:)) Blomman gillade jag, jätte vacker:)) Fjäder diesen har jag tittat på många ggr, får nog bli att köpa den nästa år:)) Jag älskar de vackra milda färgerna du använt, du är sååå duktig:)) Tack för ett härligt inspirerande år:))

    Nu önskar Jag Dig Ett Gott Slut & Ett Gott Nytt År 2014:))

    Nyårskramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Så fint kort och vilken läcker blomma! Gott nytt år önskar jag dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhhh såååå snyggt

    önskar dej ett
    GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar vi er där borta i viken .
    Kram Eva och hennes man

    SvaraRadera
  5. Verkligen urtjusigt kort så snyggt det blev med blomman
    lycklig den som får detta .
    God fortsättning på dig med
    Kram Mona

    SvaraRadera
  6. Vackert sista 2013 års kort du gjort.. God fortsättning på det nya året. Ser fram imot ett nytt härligt scrapp år...Vi få kolla i almanackan på en liten scrapp träff någon söndag ,,, vore så kul... Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera