fredag 17 maj 2013

Godmorgon   ...................

Det var jätte tråkiga nyheter här i Kalmar för oss scrappare igår .........Baronens Present o Hobby lägger ner utförsäljningen började  igår SUCKKKKKKKKKK..............vad skall man handla nu ????????????? tycker det har varit så bra att få klämma och känna på grejerna och Linda- Marie har varit så mysig , tillmötesgående, sponsrat och hjälpt oss med grejer till våra scrappträffar ..............jag hoppas verkligen Linda-Marie att du kommer på våra träffar i höst ......................

Dagens kort ..............

Diesen med glasen är från Marianne Design inhandlades igår ...............likaså stämpeln..............


Ha en skön helg

Heja Sverige ( ishocky )

Kram

//anneli 





9 kommentarer:

  1. En riktigt snygg dies :) den vill jag ha *ler*
    Tradigt när butiker lägger ner som man gillar. Vi är lyckligt lottade här hemma med Pysseltagen :)
    Ha en skön helg.
    Kramiz Ingela

    SvaraRadera
  2. Håller med !!!!!!!!!! Såååå tråkigt ! Det är inte samma sak att köpa på nätet som att känna på scrapgrejerna , se färgerna o.s.v. Jag suckar också.Dessutom har jag handlat andra pysselgrejer där och det kommer jag också att sakna.
    Jättefint studentkort. Vilken die !!
    Ha en skön helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart studentkort. har tittat på de där diesen och blev nu jättesugen efter att sett ditt fina kort. Trevlig helg, Katarina

    SvaraRadera
  4. Förstår hur du känner med att den lägger ner.....när min butik här hemma lade ner blev jag oxå ledsen för det är inte samma sak att shoppa på nätet mot att kunna se och klämma på våra underbara saker =)
    Detta studentkort = sååååå stilrent och supersnyggt!!!! Snygg die du fick med dig hem och jag gillar verkligen den som är som noter oxå, så snyggt du fått till det på detta kort!
    Ha en fin helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  5. Vi hade också en affär som lade ner här för cirka 2,5 sedan och jag tyckte det var jättetråkigt det är ju myckert roligar att handla när man kan se sakerna. Mycket snyggt student häftigt med champangeglasen.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Hej Anneli!
    Visst är det tråkigt när våra "älsklingsbutiker" får lägga ner:( Vi hade en här också, men den finns inte heller kvar.
    Jag tycker det är mycket bättre att få känna och klämma på grejerna;))

    Ditt studentkort gillade jag massor:)) läckra dies:))

    Ha nu en skön Pingst och hoppas du mår bra nu:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Oj, det var ju en tråkig nyhet, vart ska vi nu bege oss? Jag gillade oxå grejerna där inne jättemycket.

    Dagens kort du visar är sååå himla fint. Och som Eva sa...Wow, vilken dies!

    Sv;//min nerium har börjat blomma och den är så vacker. Jag tycker verkligen att du ska köpa en...men använd handskar...hahaha

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  8. Ett så otroligt fint studentkort! Jag tycker verkligen om det. :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack Annelie för dina fina ord.Dom värmer och jag kommer sakna alla mina stammisar:))

    kramar i massor

    Linda-Marie

    SvaraRadera