tisdag 25 september 2012

Här kommer mera...........

mera mera mera...................................................

Har ni tröttnat på alla kuvertkort ?????  det har inte jag, dom är så kul att göra ......................





 Tycker inte att det behövs så mycket dekorationer när man har så fina papper
( Nästa kort kommer jag säkert ha på hur mycket som helst, det är  som att det beror på vad man är på för humör )  
Igår hade jag min scrappkompis Gunnie hemma hos mig , vi hade så mysigt med mycket pyssel och spel hahahaha , tack snälla du för en härlig dag...........detta gör vi om .....

Lovar, nästa inlägg blir det en annan vikning på kortet , min  bloggvän iffa  har gjort denna vikning, gå in och kolla hennes blogg hon gör så mycket fint , blev så förtjust i den , men jag lovar att sista kuvertkortet är inte gjort än ..........

Ha en skön Tisdag det skall jag

Kramar i massor och tackar för alla goa kommentarer , ni är bäst

//anneli



6 kommentarer:

  1. Kanonfina kuvertkort även denna gång... och jag har inte tröttnat på att se dem!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kuvertkorten är verkligen jättefina!! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Så härliga kort inte blir vi trötta på dem helt underbara att titta på.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Hej Anneli!
    Ingen risk att vi tröttnar på dina fina kuvertkort:))
    Alltid lika inspirerande att kika i till dig:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Nu har jag missat några dagar hos dig, här tapetseras det och är allmänt kaos så datortiden är knapp.

    Jag tröttnar aldrig på dina snygga kuvertkort, jag tycker dom är så fina och snygg vikning!!
    Dessa var precis lika underbara som vanligt =)

    Åh, tack vilka fina ord du skriver om mig idag, vad glad jag blir!!!
    Nu ska jag kolla in inläggen här ovan =)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Dina kuvertkort är så fina! Jag tycker att det är roligt att se, du är duktig. Varje kuvert blir unikt, trots få detaljer. :)
    Kram

    SvaraRadera