söndag 27 maj 2012

Godmorgon , uppe med tuppen idag ..........................................................

Måste gratta Sverige till seger i natt GRATTIS Loreen,  jag tycker denna låt är toppen  bra ...............................................

Fick se på en annan blogg en annorlunda vikning , tänkte detta måste jag testa så här blev resultatet





Hoppas det blir lite bättre väder i dag..................

Ha en skön Pingsdag och Morsdag ..................................................

Kram
//anneli

6 kommentarer:

  1. Vilket fint kort!
    Ja den vikningen var fin, snyggt med utstansningen i hörnen. Detta måste jag testa framöver, älskar ju kortvikningar =)

    Ja tänk att vi vann =) Kollade aldrig färdigt och såg på en annan blogg att vi vunnit och blev så glatt överraskad =)

    ha en underbar morsdagsöndag!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Kul kortvikning du har fått till jag gillade de utstansade hörnen. Sen gillade jag verkligen ditt rosa bra-att-ha kort här under så fint med så många fina detaljer och texten är bara så bra
    Ha det gott
    Kram Mona

    SvaraRadera
  3. Så roligt att vi vann, Loreen var bara bäst !!!
    Vilken rolig vikning , den får du visa nästa gång vi ses..

    Ha en underbar morsdags söndag, jag ska bjuda ut min mamma på en middag.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt, en ny vikning är alltid kul. Måste testa den!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  5. Vilken spännande vikning. Alltid roligt att hitta något nytt. Nu måste jag ta tag i mina beställda kort. Tiden springer. Vilken fantastisk show det blev i Baku. Man satt ju som på nålar . men det gick vägen. det är hon verkligen värd.
    Hoppas du haft en skön Morsdag. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Det här såg spännande ut, alltid kul med nya vikningar. Hoppas du haft en skön solig söndag, dessutom Mors dag!

    SvaraRadera