lördag 10 mars 2012

Vilken stämpelbutik

Herre jisses vilken stämpelbutik att allt är stort och mycket i USA det visste jag men detta var enormt med stämplars ....................åkte naturligtvis ifrån min kamera , men här kommer lite på vad jag inhandlade där ................

I den röda påsen är det omonterade stämplar hur många som helst ....................

Imorgon lämnar vi Las Vegas och åker till Miami, skall faktiskt bli skönt för detta är en konstlad värld
vart man går spel spel spel spel  party party bling bling bara fina märkes butiker ......... det skall bli kul nu att bila lite i landet........

Kram på er alla goa glada scrappare

//anneli

1 kommentar:

  1. Avundsjuk??? Jag??? Njaaa.....JO!!!! :)
    Jisses vad jag önskar att jag vore där!
    Ha det så kul!!!

    SvaraRadera