fredag 4 november 2011

Grått grått grått

Åhhhhh vad grått det är när man tittar ut .....................Igår var jag och skaffade mig en rejäl förkylning .......men varenda kotte är ju förkyld så varför skulle inte jag få det då det är bara hoppas att den går över snabbt..............................

Här kommer ett kort med en ny stämpel som inhandlades på träffen i helgen........


 Sedan lovade jag att ni skulle få se flera tändsticksaskar här kommer dom.........................




Tack alla goa bloggare  för era kommentarer dom värmer ......................

Ha nu en trevlig helg

Kram

//anneli

4 kommentarer:

  1. Åååå så många underbara tändsticksaskar du har gjort, här kommer jag lifta många av dom....
    Du är så duktigt det är så roligt titta in din blogg man får så mycket inspiration.
    Aja baja du får inte öppna paketet förrän på söndag :-)))

    Önskar dig en skön fredag!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jättevackert kort du har gjort. Så snyggt med alla blommorna. Dina tändsticksaskar är helt underbara. Krya på dig och ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara - KANONFINA!

    SvaraRadera
  4. Underbart snyggt julkort och alla tändsticksaskar, ljuvligt vackra!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera