torsdag 8 september 2011

Hej

Här visar jag två kort som gjordes för ett tag sen .................närmare bestämt i förrgår hahahahahah..............

Magnolia papper



 Stämpeln med katterna längst upp till vänster har jag lånat av Anneli P är det någon som vet vad jag kan få tag i denna stämpel ??????????   vill så hemskt gärna ha den , det kanske är någon som kan tänka sig sälja sin också hmmmmm.........................

Just nu skiner solen och regnet vräker ner, konstigt .......................


Pysselkramar på er

//anneli

8 kommentarer:

  1. Jättefina kort!
    Söt stämpel, ska hålla utkik efter den :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Jätte fina kort båda två,
    staketet är så fint, står på min önskelista.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Söta och ljuva är dina kort, förstår att du vill ha missarna kan oxå hålla utkik...
    Så produktiv du är, hinner dåligt med kort- tillverkn. under veckodagarna när jag arbetar.
    Men till helgen blir det pysselträff och nästa helg Rekordträff i Göteborg, så nu blir det pyssel av ;-)
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  4. Kanonfina kort båda två... ska försöka hålla utskik jag med efter stämpeln... Önskar dig en lugn och skön helg! Kramizar

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jättefina kort båda två. så fint du har dekorerat dom. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Så himla fina, gillar det översta allra mest och blir så sugen på att pyssla. Hinner inte...hinner inte blogga heller...hinner bara jobba och sova. Trist men sant!
    Ha det så gott
    kram Eva

    SvaraRadera
  7. Härliga kort!
    Och jag håller med, stämplarna är "måste ha"-kvalité....
    kram Linda

    SvaraRadera
  8. Kjempe flotte kort,herlige farger:)

    SvaraRadera