tisdag 2 augusti 2011

Köpte ju mer

Missade ju igår att visa vad jag köpte mer i Pataholm, dom var så små sakerna så jag hade lagt det i min plånbok därför missade jag dom igår.........

Kolla in här det är Evas ( kaffekoppsljusen )  barnbarn som heter Alva som gjort dessa...........


 Visst blev det fint i den krukan en färgklick.............duktig liten tjej vill jag lova ,söt också..............

Sedan blev det ett till kort igårkväll..............

Dubbelklicka på bilden syns det bättre
Stämpeln är från Nellie snellen och heter
Sweet Elin
Papper från Kort och Godt

Kram på er för alla goa kommentarer

//anneli  

1 kommentar:

  1. Du är väl en riktig pärla...Alva blir superstolt (och jag med).
    Har kikat närmre på ditt kort som är himla fint och Sweet Elin är verkligen söt!
    kram Eva

    SvaraRadera