tisdag 7 juni 2011

Smultron

Ser ni SMULTRON dessa kom min granne med igår ,smakade ljuvligt .....
Hon har i sitt växthus, för ute är dom väl inte färdiga än vad jag vet............


 Här är ett riktigt tjejigt studentkort ........färgen blir matt här på bilden mot vad det är i verkligheten ..
Stämpeln är SKOGSTOKIGAS papper från panduro, tror Tilda serien..................

Idag har vi kvalmigt väder går och väntar på att det skall smälla till ......................

Ha det bra alla jag känner, ni andra också .....

kram
//anneli

4 kommentarer:

  1. Åh smultron på strå... nu är det sommar!! :-)
    Härligt studentkort!!
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  2. Mums säger jag bara vem skulle inte vilja ha det stået.
    Kortet var hel läckert. Du är så duktig.
    Massor med Kramar från mig.
    Louise

    SvaraRadera
  3. Lyckost som fick smaka smultron! Det är väl sommar om något. Härligt studentkort! Jag har faktiskt använt precis den stämpeln idag - gjorde några student - och bröllopskort. Jag väntar också på ett "renande" regn, får väl se om det når hit. Kram!

    SvaraRadera
  4. va gott det ser ut med smultron.
    Jätte fint kort.
    Kram Elin

    SvaraRadera